Subject: Ehitamise nõuete küsimine: Saaremaa, Kärla alevik
From: Tea Tõnts <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:02:38 +0300

Tere!

TEHNILISTE TINGIMUSTE/ EHITAMISE NÕUETE KÜSIMINE KÄRLA KÕNNITEE
PÕHIPROJEKTILE, PARALLEELNE RIIGITEEGA NR 21178 (KOGULA-KÄRLA tee)

VILprojekt OÜ koostab Saaremaa Vallavalitsuse tellimusel Saaremaal,
Saaremaa vallas, Kärla alevikus kõnnitee põhiprojekti (sh osalise
tänavavalgustuse, torustike jm kommunikatsioonide projekteerimine
(vajadusel)). Kõnnitee hakkab kulgema paralleelselt riigiteega nr 21178.

Dokumendile on lisatud kõnnitee eskiislahendus (Lisa 5) ning Tellija
poolne Tehniline kirjeldus (Lisa 1).

Palume väljastada nõuded projekteerimisele/ehitamisele.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.